Shaklee : Halal, Sihat, Selamat & Semulajadi


Assalamualaikum...


Kat sini Zah nak war-warkan that i'm a Shaklee Independent Distributor (SID)! Yeayy.Alhamdulillah..now who says i'm gonna stop? Hihiii...Nehi..nehiii




Ape bende Shaklee ni?

Sejenis produk kesihatan, sesuai untuk semua peringkat umur, tak kira yang masih sihat, nak maintain sihat atau yang dah berpenyakit. InsyaAllah vitamin-vitamin Shaklee dapat membantu MENGURANGKAN sakit-sakit tu dengan cara yang SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.


Untuk yang ragu-ragu dengan status Halal produk Shaklee ni,kat bawah ada sijil halal Shaklee untuk tahun 2013. Shaklee ni approved halalan toyyiban ye ;)





Selamat, Berkesan dan Semulajadi


Kami memulakan dengan sumber semulajadi, ahli-ahli saintis Shaklee telah membuat kajian di pelusuk dunia bagi mencari sumber ramuan asli semulajadi.


Secara keseluruhannya, semua produk Shaklee tidak mempunyai parabens, triklosan, phthalates, natrium lauril sulfat (SLS), natrium lauryl eter sulfat (SLES), 1,4 dioksana, atau propilena glikol. Tidak terdapat bahan-bahan yang diharamkan, tiada pewarna, tidak sebarang jenis lemak dan tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa. Kami tidak menjalankan ujian ke atas haiwan. Juga pembungkusan produk kami adalah selamat dan bebas daripada sebarang toksin-toksin biophenol mahupun asid phthalates dan cecair toksik. Ini yang membuatkan kami benar-benar pasti bahawa Setiap Produk Shaklee adalah 100% selamat digunakan. Terjamin.

Sumber : www.shaklee.com.my









Kindly follow me on Facebook or Instagram untuk sebarang order, product infos, updates & promotions ya! :)




facebook Nur Zahiah shaklee malaysia johor kuala lumpur

FB : Nur Zahiah


instagram nurzariff Nur Zahiah shaklee malaysia johor kuala lumpur

Instagram : @nurzariff




Penghantaran untuk seluruh Malaysia & juga luar negara.

BEST PRICE supplements with FREE consultations.

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka dari rumah dengan Shaklee?
 Hubungi saya di 0194772103 (Call/Sms/WhatsApp/WeChat)
Email : nurzariff@gmail.com









Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Bersalin Puteri Sulung

Tips Cepat Sembuh Ketika Demam

Super Like : Buds Organic for baby