Kanser & Resveratrol : Kisah Penyembuhan dengan Vivix Shaklee


Ikuti kisah perjalanan Barbara W. Seminole dalam ikhtiar melawan kanser, dengan bantuan beberapa supplemen Shaklee dan juga Vivix.




"Pada Oktober 2006, saya disahkan menghidapi kanser payudara dan pernah menjalani pembedahan buang tumor sebanyak 2 kali. Saya juga menjalani proses kemoterapi, rawatan Herceptin, rawatan radiasi malah turut menjalani pembedahan membuang rahim.

Selepas selesai sesi kemoterapi, saya mula mengamalkan suplemen Shaklee iaitu Nutriferon, Vitalea, Ostematrix dan SR Vita-C. Enam bulan sebelum pemeriksaan terakhir, saya mula menambah VIVIX. Semasa pemeriksaan yang terakhir, doktor saya yang merupakan Ketua Bedah Onkologi di Pusat Kanser Moffitt, Tampa, Florida memberitahu yang keputusan ujian darah saya sangat bagus!

Saya juga bertanya jika ada ubat lain yang boleh merawat kanser. Doktor cakap TIADA, tapi doktor ada beritahu ada satu bahan telah dipercayai dapat membantu merawat kanser payudara dan kanser prostat serta dapat mengelakkan kanser tersebut dari berulang. 

Pihak hospital telah memperuntukan 1 juta dollar untuk melakukan kajian tersebut.

Bila saya bertanya apakah bahan itu doktor menjawab, RESVERATROL.

Jadi saya pun beritahu doktor yang saya juga telah mengambil resveratrol dari Vivix Shaklee selama 6 bulan. Doktor sangat terkejut dan menyatakan bahawa sayalah orang pertama yang berjaya membuktikan keberkesanan resveratrol yang masih dalam kajian mereka."

Hebatnya resveratrol ni dalam melawan sel kanser. Sebab tu lah ramai pesakit kanser boleh sembuh dengan Vivix. Semuanya kuasa tuhan yang menyembuhkan, atas ikhtiar mereka dengan Vivix. Untuk pengetahuan semua, Vivix juga diuji di dalam makmal. Sirap merah ni 10x ganda lebih hebat dari resveratrol tau. Haa..bukan sekadar testimoni saja. Ada bukti saintifik juga.

Nak cuba Vivix untuk kesihatan diri & orang tersayang?

Whatsapp
Nur Zahiah
0194772103
.
‪#‎tsunamishaklee‬ ‪#‎vivix‬ ‪#‎antikanser‬

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Bersalin Puteri Sulung

Tips Cepat Sembuh Ketika Demam

Super Like : Buds Organic for baby