Vivix Shaklee : Ikhtiar Terbaik & Terbukti Berkesan


Korang perasan tak?
Dalam dunia zaman moden ni, teknologi perubatan makin canggih, akses kepada perkhidmatan kesihatan semakin mudah tapi kenapa ye semakin ramai manusia yang menghidap penyakit. Penyakit yang saya maksudkan kat sini bukan penyakit biasa-biasa tapi penyakit kronik.

Jangan terkejut ye kalau saya cakap anak-anak zaman sekarang ni ada risiko tinggi untuk menghidap penyakit orang-orang tua. Baru 10 tahun dah ada kanser, darah tinggi, high cholestrol, penyakit buah pinggang dan sebagainya.

Allahuakbar...ngeri saya mendengarnya. Kita sebagai ibu mestilah risau bila tiba bab kesihatan anak-anak ni kan. Oleh itu, cubalah berikan makanan yang terbaik untuk anak-anak sejak dari kecil lagi. Biasakan mereka dengan pemakanan yang melibatkan sayur-sayuran dan buah-buahan. Sebolehnya elakkan makanan diproses dan fast food. Galakkan satu family untuk konsisten ambil supplemen sebagai perisai tubuh. Peringatan untuk diri sendiri jugak ni.

Anyway, next entri saya akan cerita lebih lanjut tentang nutrisi untuk kesihatan anak-anak. Sekarang ni saya nak bercerita tentang satu produk ekslusif dari Shaklee, tak boleh dapat di mana-mana tempat lain selain dengan SID je (sayalah tu!) dan sangatlah powerful sebagai ikhtiar untuk merawat penyakit-penyakit kronik yang sering dihidapi penduduk-penduduk Malaysia ni. 




Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Apakah bahan yang terkandung di dalam Vivix?



Fungsi utama Vivix :
  • Melindungi dan membaiki sellular DNA
  • Memberi impak positif pada pengawalan genetik
  • Menggalakkan pembentukan mitochondria (sumber tenaga dari sel)
  • Melambatkan pembentukan proton AGE ( melambatkan penuaan – awet muda)

Kelebihan Vivix berbanding produk lain.





Apa kata pengguna Vivix...









Pengedar Shaklee Aktif,

Nur Zahiah

Whatsapp 0194772103

*Tiada caj penghantaran untuk Vivix.
*Penghantaran ke seluruh Malaysia.

Klik pada gambar di bawah ni untuk belian secara online..




Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Bersalin Puteri Sulung

Tips Cepat Sembuh Ketika Demam

Super Like : Buds Organic for baby