Kombinasi Vitamin Shaklee untuk Kulit Cantik dan Gebu

Assalamualaikum...

Hello..bersiaran lagi di hari selasa. Masih monday blues kah? Hahaa.. Jangan malas-malas, jangan tension-tension. Mulakan dan akhiri hari ini dengan senyuman, fikir dan lakukan perkara-perkara yang positif.Buang jauh-jauh yang negatif tu.Tak dak faedahnye pun!

Kali ini, Zah nak share tentang kombinasi vitamin untuk kulit halus,lembap,cun,gebu gebas dan seangkatan dengannya.Hehee...



                                  
                             Sangat jelessss dengan flawless skin artis korea ni..tebako mak!

         
                                                            Menangis pun cantik.. T_T


3 vitamin cantik dan hebat untuk kulit kekal cantik dan gebu ala artis Korea sehingga menambat hati encik suami seperti baru bercinta! Kombinasi vitamin cantik tersebut adalah B-complex, Vitamin C dan Vitamin E.
Untuk mendapatkan hasil yang lebih mantap, kekal tahan lama dan anti penuaan, ambillah bersama tiga lagi kombinasi vitamin/supplement cantik iaitu ESP,  GLA Complex dan Collagen Powder.
Jom sama-sama cantik! Jangan tua sebelum waktunya! Semua orang boleh ambil vitamin ni tak kira lelaki atau perempuan, tua atau yang masih muda remaja. Bukan saja dapat kulit yang cantik, badan pun sihat. Itulah kelebihan vitamin Shaklee. Consume satu produk je but you get more than one benefit. Jom tengok apa kelebihan setiap vitamin cantik yang semulajadi ni.Bukan sintetik ye...

vitamin c 170x300 Kenali Kombinasi Vitamin Untuk Kulit Cantik Dan Gebu
Kesihatan :
Memerangi Kanser – Ia adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan meransang pengeluaran T-cells unutk melawan sel- sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.
Mengekalkan Kolestrol Sihat – Ianya mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, meghindari arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.
Kecantikan :
Membentuk Kolagen – Meransang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.
Mencantikkan Kulit – Ambil vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utaman kejadian jeragat.

vit e 170x300 Kenali Kombinasi Vitamin Untuk Kulit Cantik Dan Gebu
Kesihatan :
Melindungi Jantung – Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat ; melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid; meningkatakn kolesterol HDL; mengurangkan tekanan darah; menghalang platelet darah melekat ke dinding arteri; menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dll.
Anti-Oksidan Yang Kuat – Pengambilan lebih dari 1,200UI sehari untuk anti-oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumer, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki maslah oksidasi – katarak dan masalah penglihatan.
Kecantikan :
Anti-Penuaan – 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.
Membaiki Parut – Membaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka unutk mengurangkan kesan parut.
Dan akhir sekali untuk kekal cantik dan sihat..kita kenalah ambil sekali dengan B Complex. Kenapa?..sebab b complex shaklee lengkap dengan lapan kumpulan vitamin B , dilengkapi dengan Sistem penyerapan Boaktif Berpaten. Lebih tepat lagi  ialah Asid Folik, iaitu sejenis vitamin B tidak dapat diserap dengan mudah.

b complex 170x300 Kenali Kombinasi Vitamin Untuk Kulit Cantik Dan Gebu
Apa kebaikan vitamin B Complex sebenarnya?
Banyak keperluan vitamin b complex ini, antaranya ialah untuk mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, nak cantik kita tak boleh stress, nanti nampak tua, so ambil b complex untuk kawal kita punye stress..selain tu b complex juga membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spina, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik dan macam – macam lagi.

My daily skincare supplement

For the moment, Zah hanya ambil B-complex, Vitamin C, GLA Complex & ESP je as supplement for my skin. Alhamdulillah, so far result memang memuaskan. Kulit makin cantik, tona kulit makin sekata, T-zone pun dah kurang oily, kalau dulu berminyak-sampai-boleh-buat-minyak-goreng. Hahaaa.. 
Kalau naik jerawat pun (especially time period,well..salahkan hormon ye!) jerawat cepat kecut & parut jerawat pun cepat hilang. My mission dengan set kulit cantik ni is nak dapatkan kulit yang flawless gitu...boleh keluar rumah zasss cenggitu je, without secalit make up, tak perlu tempek-tempek bedak 2 inci!
Jom dapatkan VITAMIN CANTIK semulajadi anda hari ini!

Ingin dapatkan produk ni? Sila hubungi saya 


Saya adalah pengedar sah Shaklee
Penghantaran produk ke seluruh Malaysia dan juga luar negara
Harga istimewa dan konsultasi percuma akan diberikan apabila membuat pembelian dari saya
Shaklee Independent Distributor [ ID : 890884 ]
Contact No / Whatsapp / WeChat : 0194772103
Emel : nurzariff@gmail.com

 Cash on Delivery area : Larkin, Kempas, Majidee, Bandar Baru Uda



Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Peluang menikmati 3C - Cash, Car, Convention...
Hubungi saya untuk info lebih lanjut.








Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pengalaman Bersalin Puteri Sulung

Tips Cepat Sembuh Ketika Demam

Super Like : Buds Organic for baby