Cara Berkesan Hilangkan Parut Chicken Pox

Assalamualaikum...


Biasanya chicken pox menyerang bayi dan kanak-kanak. Tapi ada jugak orang dewasa yang kena chicken pox ni. Nak pulak yang tengah menunggu masa untuk ke jinjang pelamin, atau minggu depan ada interview untuk kerja, atau 2 minggu lagi ada re-union dengan rakan-rakan lama zaman sekolah dulu. 

Adoiii..macam mana ni?? Takkan nak keluar rumah dengan parut chicken pox penuh di muka, berbintik-bintik, berkawah pulak tu. Kalau budak-budak ni muka berparut pun diaorang rilek je keluar rumah pegi sekolah pegi main macam biasa kan. Kita yang dewasa ni mesti rasa...eeee...malunyaaa!!!!





Ado aku kesahhhh???

* gambar ihsan google



Tambah merisaukan bila kerja jenis yang selalu meeting sana sini, setiap hari berjumpa dengan orang baru. Untuk yang bekerja macam ni, first impression adalah sangat penting. First thing orang akan tengok ialah muka. Mekaplah tebal 20 inci pun, dari dekat akan nampak jugak bintik-bintik chicken pox di muka tu. Kesan parut akan mendatangkan ketidakselesaan apabila berkomunikasi bukan sahaja kepada diri kita tapi juga kepada pihak yang berkomunikasi dengan kita tu.

Entah-entah, sambil cakap dengan kita, sambil tu kira berapa banyak kawah kat muka kita pulak kan. Aishhh...ini boleh mendatangkan marah ni!

So, kat sini Zah nak cadangkan satu produk hot selling dan terbukti berkesan berdasarkan zutaan testimoni dari para pengguna. Bukan sahaja berkesan untuk hilangkan parut chicken pox je, parut jerawat besar, jerawat bernanah, jerawat pasir dan sebagainya pun hilang sedikit demi sedikit berkat konsisten mengamalkan produk terlajak laris ni. Apa produk tu?




Ni diaaaa tak lain tak bukan, ESP!


ESP adalah protein berasaskan soya yang berkualiti tinggi dan dihasilkan daripada soya non-GMO (non genetically modified). 

Perlu diingatkan ya soya yang digunakan dalam ESP ni tak sama dengan soya di luar sana, yang mana kebanyakannya dihasilkan menggunakan soya GMO (genetically modified) yang telah disuntik dan ditambah dengan bahan-bahan kimia.


Bagaimana ESP membantu menghilangkan parut?

Fungsi utama protein adalah untuk membina sel-sel baru dan memperbaiki sel-sel lama. Sel adalah unit terkecil dalam badan kita. 

Sel --> Tisu --> Organ --> Sistem

Oleh itu, jika kita nak memperbaiki sistem, kita perlu baiki dulu sel iaitu unit yang paling asas. Bila sel dah cun, tip top barulah nampak cantik melalui luaran iaitu sistem badan kita.

Berbalik kepada protein, iaitu makronutrien yang paling penting untuk badan kita. Tulang, kulit, rambut, otot-otot, organ-organ, plasma, antibodi, enzim, hormon, hemoglobin dan sel-sel semuanya perlukan protein. Pendek kata, tubuh badan kita tak boleh berfungsi tanpa protein.

Protein menjalankan fungsinya dengan membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu badan yang lama dengan tisu-tisu badan yang baru, menggantikan tisu-tisu yang rosak atau cedera dengan tisu-tisu yang baru.

Parut adalah kesan akibat sel-sel dan tisu-tisu yang sudah rosak dan cedera. Maka, dengan mengamalkan ESP setiap hari, protein akan menggantikan sel-sel dan tisu-tisu yang rosak tu dengan sel-sel baru. Dengan itu, parut akan hilang sedikit demi sedikit, dan akhirnya kulit muka akan kembali cantik, halus, licin dan gevuuu...

Tak percaya??

Tonton video ni...




Ubat Chicken Pox Dewasa Sampai Dia Jadi Miss Universe Semula from iReach HD on Vimeo.


Haa berseri-seri muka akak ni lepas konsisten amalkan ESP. Barulah confident nak berinteraksi dengan orang luar, nak bergambar selfie bagai kan. Tak jemu si suami memandang kan. Hihihiii...

Untuk kesan lebih optimum, Zah cadangkan amalkan ESP bersama Set Kecantikan Kulit Shaklee

Dapatkan Set Kecantikan Shaklee + ESP pada harga RM445 (termasuk kos penghantaran) . 
Nak jimat lagi, boleh daftar sebagai ahli Shaklee dan jimat RM88 untuk set di atas.
Tambah lagi promosi istimewa bulan March ni untuk ESP. Memang berbaloi-baloi untuk dibeli. 



Beli 6 DAPAT 7
atau
Beli 2 dapat 5% DISKAUN



Fast action, fast result!


Jom beli sebelum GST :)











Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Bersalin Puteri Sulung

Tips Cepat Sembuh Ketika Demam

Super Like : Buds Organic for baby