Landmark Study Shaklee : Tukar Jenama Mampu Mengubah Hidup Anda


Apa benda lah landmark study ni? Landmark tau lah, macam penanda sesuatu kawasan kan. Malaysia landmark nya Kuala Lumpur. Rumah tok wa, landmark nya ada pokok tebu depan rumah. Hehee..cenggitulah..



Dalam bahasa mudah, landmark study ni adalah satu result yang sangat menyeluruh dalam sesuatu bidang, menjadi rujukan seluruh ahli dalam bidang tersebut.
.
Roger Barnett, CEO Shaklee tak puas hati bila orang kata vitamin Shaklee ni hebat sebab testimoni semata-mata. Kebetulan pada masa yang sama, Dr. Gladys Block pun offer nak buat landmark study ke atas vitamin Shaklee, nak buat kajian ke atas pengamal Shaklee, pengamal vitamin brand lain & juga bukan pengamal vitamin.
.
Apa respon Roger Barnett tentang offer ni? Bring it on bebeh! (Ok, saya memang over! Hahaa) Macam orang mengantuk di sorongkan bantal, yang ni lah yang dia mahu, bukti saintifik tentang kebaikan Shaklee. Roger Barnett pun bagi green light & full control ke atas team Dr. Gladys, paling utama hasil kajian akan di publish dalam jurnal peer review. Maksudnya pihak ketiga boleh pantau metodologi penyelidikan yang dilakukan oleh Dr. Gladys, untuk mengukuhkan lagi keputusan yang diperoleh Dr. Gladys adalah tepat dan meyakinkan.
.
Apa pun keputusannya, baik atau buruk, akan di publish. Dan Shaklee kena terima keputusan tu. 






Keputusan kajian paling menyeluruh yang dijalankan ke atas supplemen Vitalizer. 
.
Biru - tidak mengambil apa-apa supplemen.
Merah - pengguna supplemen jenama lain.
Hijau - pengguna supplemen Shaklee.
.
"Haa tengok...orang yang tak ambik apa-apa supplemen macam saya ni, kan kat chart tu tunjuk kesihatan lebih baik je dari yang ambil supplemen."
.
Ya memang betul, tapi risiko untuk kegagalan jantung korang adalah paling tinggi berbanding kumpulan lain.
.
Berdasarkan keputusan ujian ini juga menunjukkan orang yang ambil supplemen Shaklee ni kesihatan mereka way more better than kumpulan yang tak ambil apa-apa supplemen dan kumpulan yang ambil supplemen jenama lain. Bukankah tu lebih baik...
.
Bear in mind, landmark study ni third party yang conduct tau, bukan Shaklee syok buat sendiri.
.
Changing brand can change your life
.
Nak berkenalan dengan supplemen Shaklee? 

.
Hubungi saya
Nur Zahiah
0194772103

.
#tsunamishaklee
#pengedarshaklee
#pengedarshakleejb

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Bersalin Puteri Sulung

Tips Cepat Sembuh Ketika Demam

Super Like : Buds Organic for baby