Tips Mudah Tingkatkan Imunisasi Anak-anak, Ceria dan Bersemangat ke Sekolah




Selamat Kembali ke Sekolah!
.
Ye adik-adik..esok sekolah ye. Jangan buat-buat lupa pulak, buat-buat letih, buat-buat demam pulak..Taktik tu akak dah penah buat dulu. Hmm..satu ponn

tak menjadi dengan abah mama akak
.
Buat kaum ibu, sediakan makanan yang berkhasiat untuk kembalikan semangat anak-anak untuk ke sekolah. Makanan dan minuman adalah faktor yang boleh mempengaruhi perkembangan otak dan juga sistem imunisasi, iaitu daya tahan terhadap serangan virus dan penyakit.




Set Kanak-kanak Shaklee membantu anak-anak untuk lebih fokus, bertenaga, mengurangkan stress dan keletihan akibat travel. Yelah musim cuti sekolah ni mesti pergi bercuti jalan-jalan makan angin kan. Disamping itu, set ini juga membantu meningkatkan sistem imunisasi kanak-kanak, supaya diaorang tak mudah jatuh sakit. Jika diamalkan secara konsisten, berkuranglah keperluan untuk berulang-alik ke klinik setiap kali anak tak sihat.
.
Bila cukup nutrisi, badan rasa sihat, otak dah ready untuk belajar serap ilmu, barulah anak-anak ada mood nak ke sekolah..ibu-ibu pun senang hati, insyaAllah kuranglah drama pagi anak-anak sebelum ke sekolah tu



Set Kanak-kanak Shaklee yang lengkap ada :
 Mealshakes - sumber protein dengan vitamin & mineral tambahan.
 Omega Guard - minyak ikan terbaik dan semulajadi, kaya dengan omega 3, DHA, EPA, ALA dan sebagainya.
 Vitalea for Children - multivitamin dalam bentuk pil dengan rasa anggur, membantu anak-anak yang kurang gemar makan sayur-sayuran & buah-buahan.
 Chewable Vita-C Plus - vitamin C untuk cegah jangkitan & selesema.
.
Orders & consultation
Nur Zahiah
0194772103
.
#tsunamishaklee #pengedarshakleemalaysia

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Bersalin Puteri Sulung

Tips Cepat Sembuh Ketika Demam

Super Like : Buds Organic for baby