Keistimewaan ESP Shaklee


Protein mudah termusnah akibat suhu yang tinggi. Sumber protein yang kerap kita ambil macam ayam, daging dan ikan selalunya akan dimasak dalam masa yang lama, menggunakan suhu tinggi. Dah la digoreng, lepas tu dimasak lagi dengan kuah pulak. Maknanya 2X dimasak dalam suhu tinggi. Protein dah berubah struktur kepada gumpalan yang susah diserap oleh badan kita. Contoh, ayam masak kicap😋...
.
Dan sumber protein yang mudah didapati ni datang bersama dengan kolestrol di dalamnya. Sebab tu musim raya haji je ramai yang kena penyakit berkaitan kolestrol tinggi macam darah tinggi, penyakit jantung, angin ahmar dsb.
.
Tapi tidak dengan ESP. ESP diproses dengan suhu yang terkawal untuk memastikan protein ESP tak hancur & mudah diserap badan. Tengok orang yang togok ESP ni hari-hari, kulit cecantik ja sebab sel-sel dalam badan diaorang cukup makan dari protein dari ESP ni lah. Bukan perempuan saja, lelaki pun minum ESP tau.




ESP satu-satunya produk yg dibuktikan secara saintifik mengandungi semua protein asid amino yg diperlukan oleh badan kita; termasuk 9 essential asid amino yang badan kita takkan boleh hasilkan sampai bila-bila. 


Lain-lain kelebihan ESP boleh tengok kat sini.





.
Psttt.. promosi ESP berbaki 3 hari sahaja lagi.
Nak order atau nak tanya lebih lanjut jom sembang tepi na.
.
Nur Zahiah
0194772103.
.
#tsunamishaklee #pengedarshaklee#pengedarshakleejohor #pengedarshakleejb

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Bersalin Puteri Sulung

Tips Cepat Sembuh Ketika Demam

Super Like : Buds Organic for baby